nedělník #1
Vitajte u novej rubrike zo sveta tankov , každú nedeľu si môžte prečítať novinky ktoré sa udiali za posledný týždeň, do nich patria leaky z hry , návody, zaujímavé videá či informácie zo super testov a ďalšie témy. Väčšinu obsahu môžte vidieť aj na iných weboch, prečo to robím? chcem aby ste mali prístup k tomu dôležitému.
Nebelburg mapa v HD.
Náhled na přepracovanou mapu Nebelburg – první mapa, na které se odehrály Velké bitvy ve fromátu 30 vs. 30! Velké bitvy se brzy také dočkají předělávky a vylepšení. Mrkněte na video, které vám odkryje detaily:
Novšie video aj so zvukom z wot 1.0
Verejný test 9.22
Tento týždeň započal verejný test , čo nás čaká? Test klienta stiahnete tu >>
Všetky zmeny CZ:
Hlavní změny:
Vylepšení matchmakingu
- Úprava matchmakingu zajistí lepší rozložení a vyrovnanější rotaci jednotlivých typů bitev, které si hráči zvolili (standardní bitva, útok/obrana, střetnutí, velké bitvy). Za tímto účelem bude při výběru typu bitvy systém zohledňovat historii bitev každého hráče. The battle type selector will consider the history of the player’s previous battles. Velké bitvy nebudou hráčům nabízeny v řadě za sebou.
Vylepšení přizpůsobení vozidel
- Spodní panel rozhraní přizpůsobení vozidel bude obsahovat značení „Aplikováno/použito“ (Applied) u prvků, které jsou na daném vozidle použity.
- Zvětšení plochy pro umístění emblémů a nápisů – nyní bude jednodušší se „trefit“ myší do správného pole
Změny v Hodnocených bitvách
Vzpomínáte si na zápasy, kdy váš tým skutečně spojí síly a bojuje o vítězství, které dláždí cestu k vytoužené hodnosti? Již brzy budete mít opět možnost vrhnout se do Hodnocených bitev!
Během uplynulých dvou beta sezón Hodnocených bitev jste nám poskytli důležitou zpětnou vazbu, kterou jsme vzali v potaz a na základě analýzy vašich komentářů nyní testujeme na supertestu novou verzi Hodnocených bitev a pravidla pro novou sezónu.
Změny v nové sezóně:
- Nyní bude sezóna trvat 21 dní a nebude rozdělena na jednotlivé fáze, takže už není potřeba se obávat pravidelného týdenního resetu hodností.
- Navýšení počtu hodností z 5 na 15 – hráči nebudou přicházet o nejnižší ani o nejvyšší hodnost.
- Přepracované podmínky získávání prýmků:
- 10 nejlepších hráčů ve vítězném týmu a 1 nejlepší hráč z poraženého týmu dostanou 1 prýmek
- 3 nejlepší hráči z vítězného týmu dostanou nadto 1 prýmek navíc
- Hráči, kteří se umístí na 11. – 15. místě ve vítězném týmu, a na 2. – 5. místě v poraženém týmu, si udrží prýmek
- Hráči, kteří se umístí na 6. – 15. místě v poraženém týmu, přijdou o prýmek
- Bude přidána nová funkce: „štít hodnosti“ (Shield). Tento „štít hodnosti“ bude znamenat, že poražení hráči si udrží svou hodnost v případě, kdy by v souladu s obecnými pravidly měli o hodnost přijít. Účinnost „štítu“ bude oslabena s každou další bitvou v řadě, v níž hráč přijde o prýmek, ale první vítězství jej plně obnoví.
Výše zmíněné změny jsme se snažili nastavit tak, abychom odměnili všechny hráče, kteří jsou v bitvě nejefektivnější a abychom zajistili, že distribuce hodností bude skutečně založena na schopnostech hráče. Chtěli jsme se také vzdát konceptu, kdy byli hráči vystaveni 7 dennímu příliš intenzivnímu hraní, zároveň jsme ale chtěli uchovat kompetitivní charakter Hodnocených bitev. Co si o těchto změnách myslíte?
- Přepracovali jsme hlavní obrazovku rozhraní Hodnocených bitev tak, aby správně zobrazovala informace o 15 hodnostech
- Přepracovali jsme rozhraní odměn za hodnosti a rozhraní sezóny. Rozhraní lze spustit z hlavní obrazovky a obsahuje:
- Informace o odměnách za jednotlivé hodnosti
- Informace o cenách za sezónu
- Změnili jsme vizuál hodností vozidel – nahradily je hodnostní body. Princip získávání hodnostních bodů zůstává beze změn.
- Odstranili jsme ukazatel hodností vozidel a nahradili jej hodnostními body v sekci statistik vozidel.
- Přepracovali jsme rozhraní hodnosti vozidel: po dosažení maxima hodnosti uvidí hráči v garáži počet získaných hodnostních bodů.
Vylepšení a změny v módu Opevnění
- V Šarvátkách a Ofenzívách může velitel místnosti vybrat hráče, který bude aktivovat zálohy (nálet a dělostřelecký úder); může to být kterýkoli hráč včetně legionářů. Vybraný hráč se pak stává pozorovatelem a je zodpovědný za používání záloh v bitvě.
Update 9.22 představí 2 ohlášená nová vozidla v technickém
- Vozidlo X. úrovně, které lze vyzkoumat po T-10
- Vozidlo X. úrovně, které lze vyzkoumat po Object 430 verze II
V technickém stromě budou tato ohlášen vozidla označena speciálním symbolem, aby hráči viděli, že jde o vozidla, která budou do hry přidána s nejbližší aktualizací.
Změny technických parametrů následujících vozidel (informace dostupné v EN)
Změny sovětských vozidel:
Byla přidána následující vozidla:
- IS-M
- Object 430У (replaces the Object 430 at Tier X)
- Object 268 Version 4 (replaces Object 263 at Tier X)
- Object 257 (Tier IX)
- Object 263 (Tier IX)
- Object 430 (Tier IX)
- Object 705 (Tier IX)
- Object 705A (Tier X)
Byla odstraněna následující vozidla:
- Object 263 (Tier X)
- Object 430 (Tier Х)
- SU-122-54 (Tier IX)
Změny technických parametrů provedené na následujících vozidlech:
SU-101
- Replaced the 122 mm D-25S mod. 1944 gun (ammo rack capacity of 28 shells) with the 122 mm D-25-SU-101 gun (ammo rack capacity of 28 shells) that features the following parameters:
gun elevation angle: 18.3 deg.
gun depression angle: 3 deg.
dispersion at 100 m: 0.44
reload time: 11.1 s
aiming time: 2.5 s
- Parameters of the shells are as follows:
UBR-471: damage 390, penetration 210 mm
BR-471D: damage 390, penetration 248 mm
UOF-471: damage 530, penetration 64 mm
- Decreased dispersion during movement of the SU-101 suspension by 33%
- Decreased dispersion during movement of the SU-102 suspension by 37%
- Decreased dispersion on hull traverse of the SU-101 suspension by 33%
- Decreased dispersion on hull traverse of the SU-102 suspension by 37%
- Changed the traverse speed of the SU-101 suspension from 34 deg./s to 23 deg./s
- Changed the traverse speed of the SU-102 suspension from 36 deg./s to 25 deg./s
- Changed dispersion of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 0.35 m to 0.4 m
- Changed dispersion of the 100 mm D-54S gun from 0.35 m to 0.39 m
- Changed dispersion of the 122 mm M62-C2 gun from 0.37 m to 0.42 m
- Increased dispersion on gun traverse of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun by 25%
- Increased dispersion on gun traverse of the 100 mm D-54S gun by 25%
- Decreased dispersion on gun traverse of the 122 mm M62-C2 gun by 25%
- Changed the reload time of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 6.2 s to 7.1 s
- Changed the reload time of the 100 mm D-54S gun from 6.7 s to 9.1 s
- Changed the reload time of the 122 mm M62-C2 gun from 12 s to 12.6 s
- Changed the aiming time of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 1.7 s to 2.3 s
- Changed the aiming time of the 100 mm D-54S gun from 2.1 s to 2.3 s
- Changed the aiming time of the 122 mm M62-C2 gun from 3.1 s to 2.5 s
- Changed the view range from 380 m to 350 m
- Changed the gun traverse speed from 44 deg./s to 26 deg./s
- Improved hull armoring
- Decreased the velocity of the UOF-472 shell for the 122 mm M62-C2 gun by 10%
- Decreased the velocity of the BR-472 shell for the 122 mm M62-C2 gun by 10%
- Decreased the velocity of the BK-9 shell for the 122 mm M62-C2 gun by 8%
- Changed the gun depression angle of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 2.3 to 3 deg.
- Changed the gun depression angle of the 100 mm D-54S gun from 2.3 to 3 deg.
- Changed the gun depression angle of the 122 mm M62-C2 gun from 2.2 to 3 deg.
- Changed the gun traverse angles of the 100 mm D-10S mod. 1944 and 100 mm D-54S gun guns from -9.3 /9.3 to -10/12 deg.
- Changed the gun traverse angles of the 122 mm M62-C2 gun from -7.3/7.3 to -10/12 deg.
- Changed the reverse speed from 16 km/h to 18 km/h
- Changed the vehicle durability from 990 to 1100 HPs
SU-100M1
- Decreased dispersion during movement of the SU-100M1 suspension by 30%
- Decreased dispersion during movement of the SU-100M1 Bis suspension by 33%
- Decreased dispersion on hull traverse of the SU-100M1 suspension by 30%
- Decreased dispersion on hull traverse of the SU-100M1 Bis suspension by 33%
- Changed the traverse speed of the SU-100M1 suspension from 32 deg./s to 23 deg./s
- Changed the traverse speed of the SU-100M1 Bis suspension from 34 deg./s to 25 deg./s
- Changed dispersion of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 0.37 m to 0.42 m
- Changed dispersion of the 100 mm LB-1C gun from 0.33 m to 0.41 m
- Increased dispersion on gun traverse of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun by 25%
- Decreased dispersion on gun traverse of the 100 mm LB-1C gun by 25%
- Changed the reload time of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 7.3 s to 7.1 s
- Changed the reload time of the 100 mm LB-1C gun from 5.9 s to 7.1 s
- Changed the aiming time of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 2 s to 2.3 s
- Changed the aiming time of the 100 mm LB-1C gun from 1.7 s to 2.3 s
- Changed the view range from 360 m to 350 m
- Changed the gun traverse speed from 44 deg./s to 26 deg./s
- Improved hull armoring
- Changed penetration of the UBR-412P shell for the 100 mm LB-1C gun from 235 mm to 258 mm
- Changed penetration of the UBR-412 shell for the 100 mm LB-1С gun from 183 mm to 212 mm
- Changed the gun traverse angles of the 100 mm D-10S mod. 1944 and 100 mm LB-1С guns from -8 /8 to -12/12 deg.
- Changed the top speed from 50 km/h to 54 km/h
- Changed the reverse speed from 14 km/h to 16 km/h
- Changed the vehicle durability from 830 to 850 HPs
Vozidla přemodelovaná do HD:
- AMX 40 (lehký FR tank IV úrovně).
Zmeny hrateľnosti na HD mapách
Už viackrát bolo spomenuté, že prepracovanie máp do HD nebude mať len vizuálny efekt. Spolu s týmto prechodom sa viaceré mapy aj výraznejšie upravia, čo by malo pomôcť vyriešiť niektoré pretrvávajúce problémy v hrateľnosti. Dnes sa pozrieme podrobnejšie na zmeny na mapách Rybársky prístav, Ruinberg a Plzeň.
Rybársky prístav
Na tejto mape mali v ľavej časti problémy hráči, ktorí začínali na južnej základni. Miest pre krytie tu bolo pomenej a pre vhodné využitie terénu bola potrebná dobrá depresia dela (na mape červená zóna). Južný tím sa väčšinou zastavil a zasekol v oblasti križovatky, označenej žltou (1). Postupne mohol takto nepriateľský tím preraziť s podporou čakajúcich stíhačov tankov (červená 1) a tím začínajúci na južnej strane sa potom stiahol do oblasti označenej žltou (4).
Zmeny
Zmeny na mape by mali prispieť k vyrovnaniu možností pre oba tímy. Údolie na západnej strane je teraz viac kryté a dáva obom tímom rovnakú šancu na jeho obsadenie. Tím, ktorý začína na severnej strane môže stále obsadiť strategické pozície (červená 1 a 2), južný tím ich však dokáže účinnejšie zastaviť a vybudovať svoju obranu (žltá 1 a 2).
Mlyn označený číslom 3 môže byť nápomocný pre pomoc spojencom z oboch strán. Oblasti označené číslom 4 v centrálnej časti mapy sú otvorenejšie, aby bolo možné jednoduchšie odhaľovať vozidlá pre oba tímy. Zároveň bolo prepracované aj umiestnenie niektorých kríkov a stromov.
Ruinberg
Okrem vizuálnych vylepšení sme upravili mapu tak, aby bola vyrovnanejšia pre oba tímy.
Tím začínajúci na severnej strane mal v boji o mesto veľkú výhodu vďaka výhodným palebným pozíciám vo výhodnej časti mapy (A), z ktorých mohol kontrolovať centrum mesta. Na tejto ploche sa navyše nachádzali aj kríky, čo umožňovalo páliť na nepriateľské vozidlá v centre mesta s menším rizikom zásahu vlastného vozidla.
Zmeny
Pridali sme novú pozíciu do výhodného rohu mesta (severne od stredovej cesty). Táto pozícia je prakticky zbytočná pre tanky z tímu začínajúceho na severnej strane, môže však výrazne pomôcť južnému tímu.
Pomôže tak zabrániť vyššie opísanému problému vďaka možnosti pre boj s nepriateľmi v oblasti A. Ďalším zlepšením pre južný tím je úprava pozície na mape označenej číslom 2. Teraz je z nej možné strieľať na tanky, ktoré postupujú z oblasti B.
Plzeň
Táto mapa bola príliš malá na to, aby poskytla vhodné možnosti uplatnenia pre bezvežové stíhače tankov či vozidlá so slabým pancierom. Stredné tanky sa vyhýbali stredu východnej časti mapy, pretože neposkytoval žiadnu ochranu pred delostreleckou paľbou. Na západnej strane bolo príliš veľa streleckých pozícií, čo zabraňovalo efektívnemu útoku. Navyše stredná časť s veľkým hangárom ešte viac podporovala vyčkávanie na nepriateľské vozidlá, ak ste totiž vstúpili dnu, bol to často váš koniec.
Zmeny
Na základe vašich požiadaviek sme zväčšili mapu na veľkosť 1×1 km, pridali sme ďalšie možnosti krytia a zväčšili vzdialenosti medzi hangárami na západnej strane, odstránili sme niektoré budovy v centrálnej časti a úplne sme prepracovali východnú časť mapy.
Rozloženie:
1. Malé hangáre
2. Kopce s pozíciami pre stíhače tankov
3. Nové prepojenie medzi centrálnou a ľavou stranou mapy
4. Centrálny hangár
5. Násypy uhlia
6. Pozície pre stíhače tankov
7. Aleja s kríkmi
Na západnej strane mapy sú stále výborné podmienky pre ťažké tanky. Časť s hlavným hangárom umožňuje strieľať až do centrálnej časti mapy, pričom sa upravilo umiestnenie hangárov. Pridali sme niekoľko pozícií pre stíhače tankov na severozápadnej a juhozápadnej strane, ktoré pomáhajú pri obrane základní. V centrálnej časti je teraz možné prejsť do západnej strany mapy (3). Zväčšila sa vzdialenosť medzi oboma základňami a boli pridané ďalšie pozície pre ich obranu. Niekoľko budov bolo ale odstránených a zo základne je možné strieľať do centra mapy.
Východná strana bola úplne prepracovaná. Teraz v nej dôležitú úlohu zohráva spolupráca medzi ľahkými a strednými tankami cez násypy uhlia (5). Ľahké tanky sa môžu snažiť odhaliť čakajúcich nepriateľov (6), na ktorých budú strieľať stredné tanky. Na konci pravej strany mapy sa nachádza aj dlhá a rovná aleja s kríkmi, ktorá však ponúka minimálne možnosti krytia pred streľbou. Tá bude využiteľná ako možnosť pre obídenie nepriateľa, bude si však vyžadovať aj podporu z centrálnej časti tejto strany mapy. S jej využitím bude navyše možné odhalenie nepriateľského delostrelectva, ak sa bude skrývať niekde v tejto oblasti.
Sviatočné operace skončily…ako vybrať odmeny? [návod]
Presne 15.1.2018 ráno skončili sviatočné operácie , mnohí z vás si však nestihlo vybrať odmeny (ženského člena, či priradenie zliav)
Všetko sa dá vybrať až do polovice Března (Marec).
Mám tu pre vás dva návody a to prvý:
Spuste hru v bezpečnom režime:
V notifikačnom centre nájdete odkaz na otvorenie odmien:
Druhá možnosť:
Stiahnite si tento mód >> Hangár manažér , vpravo vedľa tlačidla BITVA si prepnite na vianočný hangár. Teraz budete mať rozhranie vianočného hangáru, stačí kliknúť na stromček a potom na SEZNAM ODMEN a následne si vyzdvihnúť odmeny.
(samozrejme prvky zdobiť nepôjdu…ani rozbíjať, funkčné až do najbližšieho update-u)
Zdroje:
#wot fórum cz #ritastatusreport.live #worldoftanks.eu #worldoftanks.asia #excalibur.cz
Dúfam že sa vám toto vydanie páčilo, formát a dizajn možno zmením.